Køreskole – tag kørekort på en sjov og hurtig måde, med høj beståelsesprocent

Køreskolen er for dig, der ønsker at tage kørekort til personbil, motorcykel, trailer eller vores andre kategorier. Hos vores køreskole får du en grundig undervisning både i teori, kørsel og et førstehjælpskursus, så du er godt rustet til at bestå køreprøven. Vi tilbyder også generhvervelse af kørekort, så du kan få dit kørekort igen. Vi har en høj beståelsesprocent, så du kan være sikker på, at du får det bedste ud af din køreskoleundervisning. Tag kørekort på en sjov og hurtig måde!

1. Køreskolen tilbyder undervisning og generhvervelse af kørekort til personbil, motorcykel og trailer.

2. Når du tager kørekort er der en lovpakke, som skal overholdes, for at sikre kvalitet og sikkerhed.

3. Trafikskolen er en køreskole der har en høj beståelsesprocent, da vi giver grundig undervisning.

4. Køreskolen tilbyder førstehjælpskurser for at sikre, at du har det på plads inden køreprøven.

5. Trafikskolen tilbyder sjov og hurtig undervisning, så du kan få dit kørekort på kort tid.

Hos Trafikskolen er det muligt at tage kørekort til næsten alle formål. Lige meget om du er privatperson og skal have kørekort til personbil eller MC eller om du ønsker at blive bus- eller lastbilchauffør, så kan vores køreskole og amu center i Esbjerg hjælpe dig.

Vi har erfarne kørelærere, som står klar til at hjælpe dig med at tage kørekort, enten som almindeligt kørekort eller som amu kursus.

Hos os kan du tage kørekort til: Motorcykel, Personbil, Trailer B/E, Generhverv af kørekort, Kørekort til handicappet, Førstehjælp som privathold, Lastbilkørekort som privathold, Påhængsvogn som privathold, Buskørekort som privathold.

Motercykel

Motorcykel