Velkommen til vores presse-side

Vi værdsætter interessen fra medier og pressefolk, og vi glæder os til at understøtte jeres arbejde med relevante billeder, videoer og oplysninger, der kan berige jeres artikler og andet medieindhold.

Billeder og Medier

Vores mediebibliotek tilbyder et bredt udvalg af billeder og videoer i høj opløsning, der er klar til brug i jeres publikationer. Disse materialer omfatter:

• Produktbilleder
  • Eventfotografier
  • Portrætter af ledende medarbejdere
  • Logoer og brandingmaterialer

For at sikre let adgang til disse materialer har vi oprettet en online platform, hvor I kan browse og downloade de ønskede filer. Besøg venligst Ikke tilgængeligt lige nu for at få adgang. Vær opmærksom på, at alle billeder og videoer er beskyttet af ophavsret, men de kan frit bruges til redaktionelle formål, så længe korrekt kredit gives.

Pressekontakt

For yderligere information, interviewforespørgsler eller specifikke billedanmodninger, er I velkomne til at kontakte vores presseafdeling:

• Navn: Mikael Falck
  • Titel: Marketing- & kommunikationsansvarlig
  • E-mail: Marketing@trafikskolen.dk
  • Telefon: 51 53 22 29

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser hurtigt, men beder om forståelse for eventuel ventetid i perioder med høj aktivitet.

Seneste Pressemeddelelser

For at holde jer opdateret med de seneste nyheder fra vores virksomhed, anbefaler vi, at I besøger vores pressecenter på Nyheder & pressemeddelelser. Her finder I vores seneste pressemeddelelser, nyhedsopdateringer og en arkivsektion for ældre indslag.

Om Trafikskolen

Trafikskolen er førende inden for kørekortgivende AMU kurser i Esbjerg og omegn. Vi er kendt for at have AMU kurser i fleksible rammer og med fokus på hver kursist. Vores mission er at få flere i arbejde indenfor transportbranchen med kurser der både giver de rigtige færdigheder og kompetencer til at få et langt arbejdsliv i branchen. Vi er dedikerede til at levere både små og store kurser af højeste kvalitet til vores kunder.

Vi ser frem til et frugtbart samarbejde med medier og pressefolk. Tak for jeres interesse og støtte.

Billed- og medier indeholder et standardudvalg af billeder og grafisk materiale. Trafikskolen har brugsretten til billederne, og vi beder brugerne om at respektere ophavsretten. Presse & Medier må meget gerne bruge billederne på denne side og vi håber også, at man sender det brugte til vores presseansvarlig, så vi kan følge med i hvad det bruges til.

Billederne, videoer og logo er omfattet af ophavsretsloven, og vi kræver altid, at fotografen og Trafikskolen krediteres, hvor dette er praktisk muligt (se anvisninger for hvert enkelt billede). Billeder fra Trafikskolen mediebank må ikke manipuleres.

Vi forbeholder os retten til at kræve, at billeder fjernes ved upassende brug.

Da Trafikskolen er et privat AMU, men med offentlige kurser, beder vi alle om at respekterer bruges af medierne fra Trafikskolen. Vi vil hellere blive spurgt en gang for meget, end en gang for lidt, om man må bruge billederne. Pressemeddelelser kommer inde under nyheder fra Trafikskolen.