Trafikskolens AMUkvalitet

Trafikskolen lægger stor vægt på, at vores kurser og uddannelsesforløb har en høj kvalitet og lever op til deltagernes forventninger.

For at sikre kvaliteten af vores undervisning, evalueres hvert enkelt forløb - og de.

På AMU-området følger vi den kvalitetspraksis, som er udmeldt fra Arbejdsmarkedsstyrelsen, og for at overholde loven om gennemsigtighed og åbenhed, så giver vi her på hjemmesiden adgang til relevante oversigter over evalueringsresultaterne for kursister og virksomheder.

Om AMUkvalitet

AMUkvalitet er Undervisningsministeriets fælles redskab til evaluering af arbejdsmarkedsuddannelser (AMU). Alle der deltager i et AMU kursus bliver bedt om at vurdere deres kursus med dette system. (Det hed i 2023 og før Viskvalitet)

AMUkvalitet er derfor et landsdækkende analyseværktøj, som er obligatorisk at bruge i vores arbejde ved Trafikskolen. Nederst findes resultaterne for Trafikskolen ApS.

Evalueringsredskabet er et fælles system som omfatter:

• Deltagernes evaluering af AMU
  • Virksomhedernes evaluering af AMU

Læs mere om spørgsmål og evalueringer på www.viskvalitet.dk, hvor alle resultater ligger.

Hermed link til resultater fra Trafikskolen:

3. kvartal 2023

2. kvartal 2023