Vi har fantastiske nyheder til alle vores internationale og engelsktalende borgere i Danmark! Trafikskolen er stolt af at annoncere, at vi nu udbyder AMU kurser på engelsk. Dette initiativ giver dig mulighed for at erhverve kørekort til varebil og lastbil, og dermed åbne dørene til spændende jobmuligheder inden for transportsektoren.

Varebil grundkursus på engelsk

Vores varebilskursus på engelsk er designet til at give dig alle de nødvendige færdigheder og viden til at køre en varebil sikkert og effektivt. Kurset omfatter teoretisk undervisning, førstehjælpsundervisning, færdselsundervisning mm. som sikrer, at du er godt rustet til både de praktiske udfordringer og de lovgivningsmæssige krav. Kurset er et krav for at måtte køre varebil for virksomheder.

Jobmuligheder med et varebils kørekort

Med et varebils kørekort kan du arbejde som varebilschauffør, hvor dine primære opgaver vil inkludere:

• Levering af varer til detailbutikker og kunder
  • Kørsel med pakker for distributionsselskaber
  • Logistikopgaver for mindre virksomheder
  • og mange flere opgaver.

Disse job giver dig en dynamisk hverdag med mulighed for at udforske forskellige områder af Danmark.

Lastbilkørekort (kat. C) på engelsk

Vores lastbilkørekort kursus på engelsk er omfattende og fokuserer på at forberede dig til at håndtere store køretøjer under forskellige vej- og vejrforhold. Kurset dækker alt fra grundlæggende køreteknikker til avancerede lastbilmanøvrer samt sikkerhedsprotokoller og lovgivning.

Jobmuligheder med et lastbilkørekort

Med et lastbilkørekort åbner der sig mange døre inden for transportsektoren. Du kan arbejde som:

• Lastbilchauffør for fragt- og logistikfirmaer
  • Fører af specialkøretøjer, såsom tankvogne og kølebiler
  • Kurer- og distributionschauffør for store detailhandelskæder

Disse stillinger tilbyder ikke kun en stabil indkomst, men også muligheden for at rejse og opleve forskellige steder.

Hvorfor vælge Trafikskolen?

Hos Trafikskolen sætter vi en ære i at levere kvalitetskurser, der matcher både nationale og internationale standarder. Vores instruktører er erfarne og flersprogede, hvilket sikrer, at undervisningen er tilgængelig og forståelig for alle. Med vores nye AMU kurser på engelsk kan du nu tage det næste skridt i din karriere med fuld støtte fra vores dedikerede team.

Tilmeld dig nu

Tilmeld dig vores AMU kurser på engelsk og begynd din rejse mod en spændende karriere inden for transportsektoren. Besøg vores hjemmeside eller kontakt os direkte for mere information om kursusdatoer og tilmeldingsprocessen.

Tilmelding til varebilskørekort: trafikskolen.dk/tilmelding/tilmelding-til-varebil-kursus

Tilmelding til lastbilkørekort: www.trafikskolen.dk/tilmelding/lastbil

English below:

We Have Fantastic News for All Our International and English-Speaking Residents in Denmark!

Trafikskolen is proud to announce that we are now offering AMU courses in English. This initiative provides you with the opportunity to obtain a driving license for vans and trucks, thereby opening doors to exciting job opportunities in the transport sector.

Van Basic Course in English

Our van driving course in English is designed to equip you with all the necessary skills and knowledge to drive a van safely and efficiently. The course includes theoretical instruction, first aid training, traffic education, and more, ensuring that you are well-prepared for both the practical challenges and the legal requirements. This course is a requirement for anyone who wishes to drive a van for business purposes.

Job Opportunities with a Van Driving License

With a van driving license, you can work as a van driver, where your primary tasks may include:

• Delivering goods to retail stores and customers
  • Transporting packages for distribution companies
  • Handling logistics tasks for smaller businesses
  • And many more responsibilities.

These jobs offer you a dynamic workday with the opportunity to explore different areas of Denmark.

Truck Driving License (Cat. C) in English

Our truck driving license course in English is comprehensive and focuses on preparing you to handle large vehicles under various road and weather conditions. The course covers everything from basic driving techniques to advanced truck maneuvers, as well as safety protocols and legislation.

Job Opportunities with a Truck Driving License

With a truck driving license, many doors open within the transport sector. You can work as:

• A truck driver for freight and logistics companies
  • A driver of specialized vehicles, such as tankers and refrigerated trucks
  • A courier and distribution driver for large retail chains

These positions not only offer a stable income but also the opportunity to travel and experience different places.

Why Choose Trafikskolen?

At Trafikskolen, we pride ourselves on delivering quality courses that meet both national and international standards. Our instructors are experienced and multilingual, ensuring that the training is accessible and understandable for everyone. With our new AMU courses in English, you can now take the next step in your career with full support from our dedicated team.

Sign Up Now

Enroll in our AMU courses in English and begin your journey toward an exciting career in the transport sector. Visit our website or contact us directly for more information on course dates and the registration process.

Sign up for the Van Driving License: trafikskolen.dk/tilmelding/tilmelding-til-varebil-kursus

Sign up for the Truck Driving License: www.trafikskolen.dk/tilmelding/lastbil