ejergruppen og frontpersonale på trafikskolen

Er du vores nye faglærer?

Trafikskolen er i rivende udvikling og en masse elever står for døren. Vi søger derfor faglærere, som har interesse i at give vores kursister den bedste undervisning og glæde ved, at tage kørekort og chaufførkurser ved os.

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i vores nye, store lokaler og et fantastisk team af kolleger. Ved os får du en vigtig plads i dagligdagen, hvor der er frihed og tid til at slappe af. Vi har en god kantineordning og et sammenhold, hvor vi går op i, at alle dage skal være positive. Til gengæld forventer vi en ansøgning fra dig, som vil leve op til en høj kvalitet, en positiv tilgang, pædagogisk forståelse og lysten til at undervise - præcis som vi er kendt for.

Når du arbejder ved Trafikskolen i Esbjerg, har du mulighed for at undervise i teori, kørsel og fagligt stof indenfor transportbranchen. Vi forventer at du kan lide at undervise foran en gruppe elever, hvor vi sørger for, at du har alt materiale du skal bruge. Selvom undervisningen godt kan være det samme, så prøver vi alligevel at variere det på bedst mulige måde, så alle dage ikke bliver ens.

Hvis du lyder som vores nye faglærer og hvis du kan se dig selv være en del af vores team på 12 mand, så send en ansøgning til marketing@trafikskolen.dk eller giv os et kald på 75 13 63 84 - så vil vi aftale en tid til en samtale.

Vi håber at have vakt din interesse og glæder os til at høre fra dig.

Kvalifikation:

• Faguddannet chauffør