Velkommen til Jobmesse 2023 - Den 28. september!

Dato: 28. september 2023

Tid: 15:00 - 17:00

Sted: Trafikskolen, Ravnevej 7, 6705 Esbjerg Ø

Hvad kan du forvente?

🌟 Udforsk Karrieremuligheder: Mød Esbjergs førende virksomheder fra indenfor transportbranchen, der søger talentfulde individer som dig.

🤝 Netværk med Industrifolk: Få muligheden for at netværke med ledere, rekrutteringschefer og branchefolk i uformelle omgivelser.

🎤 Inspirerende Talks: Lyt til keynote speakers fra erhvervslivet, der deler deres indsigt om trends og karriereudvikling.

📅 Planlæg Interviews: Mød virksomhederne ansigt til ansigt og planlæg interviews til samme dag.

🌟 Find en løsning: Hvis du er ledig, har vi inviteret jobcentret og a-kassen til at komme, som kan give råd til hvordan du bedst muligt kan få hjælp til at komme i arbejde - hurtigt.

Sådan deltager du

1. Mød op: Du behøves ikke registrerer dig for at komme med. Du kan blot møde op.

2. Registrer Dig: Udfyld det enkle registreringsskema nedenfor, hvis du ønsker en reminder.

3. Forbered Dig: Opdater dit CV og evt. dine online profiler, så du kan dele dem med potentielle arbejdsgivere.

4. Vær der Tidligt: Ankom i god tid for at få mest muligt ud af dagen.

5. Netværk og Udforsk: Mød virksomheder, del dine erfaringer og lær om mulighederne.

6. Få Interviews: Vær parat til at have interviews på stedet - husk at medbringe ekstra kopier af dit CV.

Få en reminder til Jobmessen 2023 den 28. september!

For spørgsmål, kontakt os på info@trafikskolen.dk eller +45 75 13 63 84.

Følg os også på facebook for opdateringer og nyheder om arrangementet.

Dato & tid:

28 September, klokken 15:00 - 17:00

Adresse:

Trafikskolen - dit private amu center

Ravnevej 7

6705 Esbjerg Ø

Arbejdsgiver?

Er du arbejdsgiver og ønsker at komme med, så kontakt vores kommunikationsansvarlige Mikael på 30130766 eller marketing@trafikskolen.dk

Få en reminder inden Jobmessen