trailerkørekort ved trafikskolen esbjerg

Åbent igen efter Covid-19

Så må vi endelig åbne igen d. 6 april 2021 for kørekort til personbil og trailer.

Der kommer en masse restriktioner at følge inden åbningen og dem følger vi skarpt med i, så vi gør det bedste for at starte godt op. Så snart der åbnes for teoriprøver og køreprøver, bestiller vi til de af jer, som er klar til dette. Der er dog mange igangværende elever, som skal forvente, at der er brug for ekstra kørelektioner inden køreprøven.

For de af jer, som skal generhverve kørekort og som kun venter på, at komme op til en teoriprøve eller køreprøve, så er der selvfølgelig mulighed for repetitionsteori. Hvis du er igangværende elev, eller blot skrevet op til tilmelding ved os, så kontakt kontoret på 75 13 63 84 for mere information af opstartsdato. Vi glæder os til at se jer alle sammen igen, så I er godt kørende på vejene i Esbjerg.

For flere informationer, hold øje med hjemmesiden og på vores sociale medier.

Køreskolen er lukket, men ikke AMU kurserne ved Trafikskolen

Til daglig er Trafikskolen et AMU center og ved siden af køre vi også personbil, trailer og generhverv, da vi er en gammel køreskole før AMU centret. Derfor er det muligt at tage dette ved os. Dog er AMU kurser en stor del af os nu og vi har satset stort på, at kunne give alle på amu kurser flere kompetencer og de bedste forudsætninger for, at komme godt ud på arbejdsmarkedet.

Alle kørerlærerne på Trafikskolen.